"ALADINOV PRINCIP - Tako se ostvaruju vaše želje",
Ashley Lippert
Naslov izvornika: Das Aladin Prinzip – So machen Sie Ihre Wunsche wahr" - Izdavač; Izvori, Zagreb 2002.,

Putovanja

Bila sam znatiželjna i gladna za životom i tako sam jednostavno odlučila to isprobati. Moja je želja bila: veliko pustolovno putovanje. (9)
... a tijekom  putovanja ponuđeni su mi divni ljudi i prekrasni doživljaji koji su to putovanje doista pretvorili u to što sam u početku zaželjela - "veličanstveno i pustolovno". Ipak, i to je najvažnije, sama sam morala djelovati!
Djelovanje su u akcije pretvorene riječi i posljedniji stupanj stvaranja (16)

MISLI - RIJEČI - DJELA

Sve počinje mišlju - prvi stupanj stvaranja. Riječi su izgovorene misli - druga razina stvaranja. Treća - djelovanje (15-17)

Htjela sam na neko vrijeme biti sama, doživjeti prirodu i divljinu daleko od urbanih turističkih staza. Opet sam zamolila Boga da me povede i bila otvorena za sve prijedloge. ... Tamo kamo sam kanila poći trebalo je biti pustolovno, pusto, netaknuto ... U tom periodu mog života nije postojala sumnja.

... Kao i prije, i ovdje mi je sve padalo s Neba, jer sam bila čvrsto uvjerena u to kako je dovoljno sa svojim snovima i željama obratiti se bogu i da će se sve potom riješiti ...  ... Ljuljanje autobusa neprekidno me uspavljivalo i predavala sam se maštanju. Kao i kad sam bila dijete, zamišljala sam najuzudljivije i najromantičnije priče, prema motu: "ah, zar to ne bi bilo divnooo". Tako je barem to vrijeme proteklo na ugodann način.

Moj najdraži scenarij izgledao je ovako: Ja, sva pocrnjela od sunca, maksimalno opuštena, s naprtnjačom na leđima susrećem jednako tako pocrnjelog, još više cool, izvrsno građenog i prekrasnog tipa. Osim toga je i obrazovan i nježan. Kome treba budala? Taj Apolon stanuje u nekoj kući pokraj plaže iz snova. Čekao je samo mene i zaljubljujujemo se na prvi pogled. Uselim se kod njega i provedem tamo najljepše dane u životu. Osim toga, naš je seks najbolji u cijelom božjem svemiru.
To je, dakle, bila moja najdraža zamisao na tom beskrajnom putovanju autobusom, i moram priznati da sam u njoj uživala do najsitnijih detalja. (33-35)
Dva dana nakon što sam stigla pošla sam u šetnju po pustoj, beskonačno dugoj plaži i našla se pred prekrasnom, velikom drveom kućom. Podignuta je na stupovima. Ispod nje je bila odložena daska za surfanje, motor i bicikl ...
Te sam večeri, dakle, ništa ne sluteći ušla u taj lokal i tamo je sjedio On. Sva sam se stresla! Bože, pa to je bio čovjek iz mojih snova! Nevjerojatno nonšalantan, maksimalno dobrog izgleda. Neskriveno me promatrao, osmjehnuo mi se i sjeo za moj stol. Bila sam tako uzbuđena da mi tijelo nije stiglo proizvesti toliko adrenalina!
"Već sam vas vidio. Prošli ste pokraj moje kuće", rekao je Apolon na američkom engleskom ... ona prekrasna kuća bila je njegova ... Čavrljali smo, ispitivali jedno drugo i pravili se da smo opušteni. No Amorova nas je strelica pogodila već pri prvoj razmjeni pogleda. Pitao je smije li me otpratiti kući  ... Pred mojim me vratima upitao: "Želite li možda poći nakratko do mene i popiti gutljaj vode?" Vode! Doista je rekao "vode". Kako je bio sladak! Moji su hormoni već odavno iz igre izbacili razum i samo sam stigla šapnuti: "Da, čaša vode bi mi baš prijala" A posljednje dvije, tri moždane ćelije koje su još funkcionirale ubacle su ironično: "Kao da u tvojoj sobi nema vode, Ashley!" O, umuknite, ve vas noći više ne trebam! Polako smo poši do njegove kuće i nismo pošteno ni vrata zatvorili kad su nas strasti preplavile.

Taj je čovjek bio sve što sam zamišljala u svojim snovima - i još više od toga. Ujutro me probudio miris kave i pečenih jaja sa slaninom. Zagrlio me i šapnuo mi u uho: "Htio bih da poslije uzmeš svoje stvari, doseliš se k meni i nikad više ne odeš." To sam i učinila. Iz tog je izrasla velika, istinska ljubav - onakva kakvih je malo u žvotu.  (37-39)

U to sam vrijem bila prepuna povjerenja i posve otvorena za sva čuda ovoga svijeta. Osim toga svojim višesatnim maštanjem ovu sam sliku napunila nevjerojatnom količinom energje. I to posve nesvjesno. Upravo takvo stanje duha gotovo da mi je dalo magičnu moć. Poput Aladina i njegove svjetiljke sve što sam trebal učiniti je prenjeti svoje želje "onome gore" - u ovom slučaju je bilo dovljno samo sanjati o tome. Kao što rekoh ključ tajne čarobne svjetiljke je povjerenje. (39)

Iza mene gotovo četiri mjeseca Azije. Prekrasni doživljaji, duboke spoznaje i verovanje u svoju sposobnost kako mogu sama utjecati na tijek svoga života. Po prvi put sam se osjećala kao dijete slobode. A to je bio divan osjećaj ... Nakon tog fantastičnog putovanja u meni je postojao takav osjećaj superiornosti da me nimalo nije zabrinavala nesigurna situacija u kojoj sam se nalazila ... razgovor s Bogom ... (23)

Postoje samo one granice koje ste sami postavili.
Božanskoj stvaralačkoj sili sve je moguće. (26)

... Usredotočila sam se na osjećaj. Jednostavno sam pomislila na to kako se želim osjećati. U središtu je bila moja čežnja za slobodom, ali i za sigurnošću u krugu ljubaznih ljudi. Taj sam osjećaj prenjela Bogu. Ispričala sma mu o tome, opisala ga i bila puna povjerenja da će mi se dogoditi ono pravo. Čvrsto vjerovanje uvijek bude nagrađeno. To je ključ tajne čarobe svjetiljke: vjera. (27)
Povjerenje znači više ne brinuti oko željenoga, već jednostavno znati da će sve ispasti dobro ... Dakle: prvo dati zapovijed, a zatim u sebi pustiti. (31)

Bog za mene simbolizira sveobuhvatnu, bezuvjetnu ljubav i beskkrajnu stvaralačku snagu. To znači da ne mogu biti isključena iz te ljubavi - što god sam učinila - jer ona je sveobuhvatna. A i ne moram ništa posebno napraviti zanju, jer ona je bezuvjetna. (20)
Život je proces stvaranja ... lego kockice (21)
Smisao života nije otkrivati, već stvarati! Ono što nam je za to potrebno već odavno imamo u sebi. (22)